تیونینگ و هزینه های Tuning

به هر حال، بهتر است مبدل قدیمی خودروی خود را با یک مبدل جدید عوض و تفاوت در گازخور ماشین را احساس کنید. وقتی که کارخانه برای اولین بار مبدل کاتالیست را بر روی خودروها سوار میکند، قصد ندارد تا عملکرد خودرو را با این کار افزایش دهد بلکه میخواهد هوای تنفسی ما تمیز باقی بماند.

در این مقاله با پریما توی همراه باشید تا به سؤال چگونه سرعت ماشین کنترلی را زیاد کنیم پاسخ دهیم و چند ترفند و راهکار جذاب برای اینکار پیشنهاد کنیم. در این صورت است که امکان رانندگی راحت تر و لذت بردن بیش تر از رانندگی برای صاحب خودرو فراهم می شود. این بدان معنا است که شما مسیر لوله از کاتالیست موجود در لوله اگزوز تا انتهای خودرو در صندوق عقب را مستقیم نمودهاید.

فهرست زیر ویژگی ها و هزینه های تیونینگ را در ایران نشان می دهد. بسیاری از قیمت های زیر برای اکثر خودروها، چه داخلی یا خارجی یکسان است. به این عمل بیگ تری گفته می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله زیر را مطالعه نمایید. نوع دیگر، سیستمی است که از طریق لوله های مجزا، نیترو را از مخزن آن، به گذرهای مانیفولد ورودی می پاشد.

روکش چرم بهترین نوع است. در آخر، می توانید داشبورد، سینه خودرو و در ها را همرنگ با روکش ها کنید که این هم با قیمتی حدود 15 تا 150 هزار تومان قابل انجام است. زمانی که سوخت نیترو را در کپسول ویژه آن ذخیره می کنیم، به شکل مایع است.

دیدگاهتان را بنویسید