راهکارهای اصلی تقویت موتور خودرو به زبان ساده

این نکته بسیار مهم است، زیرا اگر قطب منفی به خوبی کار خود را انجام ندهد باعث می شود که برق به خوبی به مصرف کننده نرسد و باعث اختلال در سیستم کاری خودرو شود. بنابراین کدام قسمت از ماشین را برای تقویت برق خودرو انتخاب کنیم؟ برای اینکه بتوانید در سربالاییها و مواقع اضطراری کم نیاورید حتماً نیازی به خودرویی پیشرفته و گران قیمت ندارید. اما از معایب این روش قیمت بیشتر از نوع معمولی و کمی سفت شدن فرمان می باشد.

این اتفاق کم کم باعث خراب شدن باتری ماشین میشود. این در حالی است که قابلیت تیونینگ خودروهای کمتر شناخته شده، به دلیل نایاب بودن قطعات مورد نیاز برای تیونینگ و کم بودن شرکتهایی که تیونینگ و تقویت آنها را برعهده بگیرد، بسیار کم است. بنابراین مسافت های کوتاه مدت برای باتری می تواند اثر منفی داشته باشد. اگر به خودروهای مسابقاتی توجه کنید، رانندگان این خودروها حتی صندلی های عقب ماشین را نیز برمی دارند تا خودروی آن ها سبک تر شود.

و باطری نیز مصرف کننده ها را از لحاظ انرژی تامین و همچنین دستگاه نیز عدد ثابتی را به نمایشگر آمپر متر ارسال می کند. یدک مدرن ارائه کننده انواع لوازم یدکی مورد نیاز خودروهای داخلی و خودروهای خارجی می باشد. این دو مورد به صورت همزمان امکانپذیر نیست چرا که معمولا افزایش شتاب با افزایش مصرف سوخت همراه است. با ریمپ کردن برنامه ECU خودروی خود ، گشتاور ، زمانبندی سوپاپها ، مخلوط سوخت و هوا و دیگر ورودیهای اسب بخار ماشین تغییر خواهد کرد. البته استفاده از سوخت با کیفیت عالی نیز همیشه موثر است.

و این امر باعث ایجاد احتراق بهتر نیز می شود. البته این امر فقط وقتی نتیجه میدهد که خودرو مجهز به توربوشارژر یا سوپرشارژر باشد. افراد علاقه مند به رانندگی و خودرو یا اصطلاحا ماشین بازها به مواردی همچون ظاهر و قدرت و شتاب خودرو اهمیت زیادی می دهند و بعضا هزینه ی زیادی را هم بابت بهتر کردن آن ها می پردازند. استفاده از مدارهای تقویت سیستم جرقه هم کمک زیادی به سوختن بهتر کند که انواع آن در بازار یافت می شود و یا نقشه آنها را می توان بدست آورد به صورت دست ساز درست کرد. این کار باعث میشود تا این چرخه دریافت گازهای خروجی و تبدیل آن به هوای ورودی، هیچ اتلاف نیرویی نداشته باشد و افزایش شتاب با راندمان بالایی انجام گیرد.

در صورتی که این کار به خوبی انجام شود عملکرد موتور نیز بهتر خواهد شد. البته با توجه به اینکه این کار غیرقانونی است، غیرعلمی هم هست که در مبدل کاتالیست خود سوراخ ایجاد نمایید. به عنوان مثال برای خودرویی مانند پژو ۲۰۶ با توجه به این که ECU این خودرو در تیپ و سالهای مخلف با یکدیگر فرق دارد هزینه ریمپ کردن آنها نیز متفاوت است. 2- به خوردگی و زنگ زدگی های باتری توجه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید