مزایا و معایب تیونینگ ماشین (ترفندهای خودرو)

این هوای لازم برای احتراق در موتور می بایست قبل از ورود از هر گونه غبار، آلودگی و ناخالصی تمیز گردد. با استفاده از این روش، این خودرو در مقایسه با خودروهای دیگر در رده هایی بالاتر قرار می گیرد. رینگ آلومینیومی در واقع به دلیل متریال و جنس تولید شده خود، از رینگهای فلزی بسیار سبک تر هستند و این تعویض می تواند در شتاب و سرعت اولیه تاثیر به سزایی داشته باشد.

این در حالی است که قابلیت تیونینگ خودروهای کمتر شناخته شده، به دلیل نایاب بودن قطعات مورد نیاز برای تیونینگ و کم بودن شرکتهایی که تیونینگ و تقویت آنها را برعهده بگیرد، بسیار کم است. این چیپ بروی خودرو های گاز سوز CNG و LPG نیز نصب می گردد و اثرات بسیار مثبتی را نیز در زمان حرکت خودرو بروی گاز می گذارد.

این سیستم ها براساس مارک و کیفیت، بین 400 هزار تا 5 میلیون تومان قیمت دارند. صندلی اسپرت: مارک های شناخته شده Momo و Sparco تا 600 هزار تومان قیمت دارند. سان روف: سانروف های برقی بین 300 تا 550 هزار تومان قیمت دارند. رکاب: نصب رکاب بین 30 تا 700 هزار تومان خرج دارد. رنگی کردن شیشه ها: 8 تا 15 هزار تومان خرج دارد. جرا که بسیاری از خودروهای امروزه به صورت پیش فرض و فابریک، از شیشه دودی در شیشه های طرفین غیر از شیشه جلو استفاده می کنند. با تزریق آن توسط انژکتور، به سرعت از حالت مایع به گاز در می آید.

توجه کنید که در فواصل زمانی منظم سرویسهای دورهای را انجام دهید تا موتور را در نزدیک ترین حالت مطلوب خود تقویت کنید. رینگ و لاستیک: قیمت رینگ و لاستیک در کمترین حالت ممکن 800 هزار تومان آب می خورد. هزینه فلاپ کش: بین 20 تا 120 هزار تومان تخمین زده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید