راهکارهای کارآمد برای تبلیغات موفق در اینستاگرام2024-10-17
روش تبلیغات در اینستاگرام به صورت موثر راهنمای کامل راه های تبلیغات در اینستاگرام
بنابراین، نوع کسب و کاری که دارید مهم نیست، چون احتمالاً هر کدام از این افراد به خدمات شما نیاز خواهند داشت. (به اصطلاح فالوور بیشتری جذب کنید.) در این مقاله از دیجیتارگتینگ 13 روش موثر برای دیدهشدن در اینستاگرام را جمع آوری کردهایم، با ما همراه باشید. تبلیغات در بخش ریلز به صورت ویدئوهای کوتاه و سرگرم کننده نمایش داده میشوند و به دلیل محبوبیت این بخش، به سرعت توجه کاربران را جلب میکنند. این نوع تبلیغات شامل چندین تصویر یا ویدئو است که کاربر میتواند با اسکرول کردن بین آنها حرکت کند. تبلیغات اسلایدی فرصت خوبی برای نمایش چند محصول مختلف، ویژگیهای یک محصول خاص یا ارائه داستان کاملتر به مخاطب فراهم میکنند. با رعایت این نکات و استراتژی ها، تبلیغات خود را در اینستاگرام به شکلی موثر و متناسب با فرهنگ مخاطبان تهیه کنید و به نتایج مطلوب دست یابید.
تحقیقات اخیر نشان داده است که 70% از کاربران اینستاگرام برای خرید بعدی خود به این پلتفرم مراجعه میکنند. با افزایش روزانه کاربران اینستاگرام و محبوبیت زیاد این پلتفرم، ایده تبلیغات در اینستاگرام و استفاده از این فضا برای معرفی کسبوکارها بهطور گستردهای مورد استقبال قرار گرفته است. شخصاً میتوانید تبلیغات اینستاگرامی خود را طراحی کنید یا اگر به دنبال آن هستید که Ads Manager تبلیغات شما را ایجاد کند میتوانید از آیتم «Dynamic creative» استفاده کنید.
در نتیجه، استفاده از ویدیوهای تبلیغاتی باعث افزایش نرخ تعامل و تبدیلها میشود. استفاده از اینفلوئنسرها میتواند بهویژه در زمینههای خاص مانند مد، زیبایی، فناوری و سبک زندگی بسیار موثر باشد. اما برای موفقیت در این نوع تبلیغات، انتخاب اینفلوئنسر مناسب که با برند شما همخوانی داشته باشد و مخاطب هدف شما را جذب کند، بسیار حیاتی است.
اگر می خواهید یک حساب کاربری حرفهای اینستاگرام برای تبلیغات داشته باشید، باید فید اینستاگرام شما یک تم مشخص داشته باشد و باید پستهای شما از این تم تبعیت کنند. یک روش تبلیغ در اینستاگرام از طریق IGTV بازسازی و تغییر محتواهایی است که قبلا از آنها استفاده کردهاید. اگر محتوای ویدئویی برای به اشتراکگذاری در پلتفرمهای دیگر مثل آپارات یا یوتیوب تولید کردهاید، میتوانید آن محتوا را به راحتی در IGTV پست کنید. برای شروع یک کمپین تبلیغاتی در استوریهای اینستاگرام، پیش از هر چیزی باید بنرهای خود را که میخواهید آنها را استوری کنید، طراحی نمایید. اگر کار شما فروش کالا نیست، این آزادی را دارید که هر نوع محتوایی را استوری کنید.
افزایش نرخ تبدیل مشتریان از بالقوه به بالفعل هم از دیگر اهداف اصلی تبلیغات موثر در اینستاگرام به شمار میرود. ویدئوهایی که در فید اینستاگرام شما قرار میگیرند (مثل ۱۵ ثانیهی اول از ویدئوهای IGTV شما) به صورت پیشفرض، در حالت بیصدا قرار دارند و مخاطب باید حالت بیصدا را غیرفعال کند تا صدای آنها را بشنود. اگر بتوانید با افراد مطرح یا اینفلوئنسرها در حوزهی فعالیت خود مصاحبه کرده و آن را در IGTV به اشتراک بگذارید، تأثیر زیادی روی مخاطبان خود در اینستاگرام خواهید داشت. دقت داشته باشید اینفلوئنسری که قرار است محصول یا برند شما را معرفی کند در زمینه مرتبط و نزدیک به حوزه کاری شما فعالیت داشته باشد. برای مثال اگر پوشاک ورزشی میفروشید، باید اینفلوئنسر مورد نظر شما در زمینه ورزشی فعال باشد.
فالو آنفالو افراد معروف
همه این روشهای تبلیغاتی با توجه به نیازها و هدف کسب و کار، قابلیتها و مزایای خاص خود را دارند و میتوانند به ارتقاء تبلیغات و ترویج محصولات و خدمات کمک کنند. تبلیغات در اینستاگرام برای کسب و کارها اهمیت بسیاری دارد و به عنوان یکی از بهترین روشها برای ارتقای کسب و کارها در دنیای مدرن شناخته میشود. برای تبلیغات موفق در اینستاگرام، شرکتها باید محتوای منحصر به فرد و جذابی ارائه داده، اهداف تبلیغاتی خود را به دقت شناسایی کرده و از ابزارها و روشهای مناسب برای تبلیغات استفاده نمایند. از آنجایی که این گزینه برای کاربران داخل ایران مطرح نیست؛ ما فقط کمپینهای تبلیغاتی از طریق پیجهای دیگر و روش اینستاگرام مارکتینگ در ایران را در این مقاله آموزش میدهیم. برای اینکه اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام باید با یکی از این حسابهای کاربری محبوب در اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و از او بخواهید تا تبلیغات شما را در پیج خودش قرار دهد.
همچنین، برای افزایش تأثیرگذاری مسابقات، میتوانید از شرکتکنندگان بخواهید که دوستان خود را تگ کنند یا پست شما را به اشتراک بگذارند. اینکار باعث افزایش دامنه دسترسی شما به مخاطبان جدید و بالقوه خواهد شد. تبلیغات اینستاگرام امکان جمعآوری اطلاعات مخاطبان را فراهم میکند.کافی است، هر یک از این افراد بر روی لینک آگهیها کلیک کنند تا امکان دسترسی به آنها محقق شود. آشنایی با برند از اصلیترین اهداف کسب و کارهای نوپا است.به این ترتیب، شما میتوانید برند خود را به کاربران معرفی کرده و در این زمینه اطلاعرسانی کنید. برگزاری رویدادها یکی از انواع کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی برندها است. فروشگاههای آنلاین و تولیدیها میتوانند بعضی از محصولات خود را در استوریهای اینستاگرام به نمایش بگذارند.
مثلاً دعوت به اقدام شما، میتواند این باشد که کاربر وارد استوری شود، صفحه را بالا بکشد، وارد وبسایتتان شود، ایمیل خود را در فرم مربوطه وارد کند تا کد تخفیفی برایش از طریق ایمیل ارسال شود. در بحث تبلیغات در اینستاگرام همانقدر که مهم است که بدانیم در چه پیجهایی تبلیغ کنیم، به همان اندازه هم مهم است که پیجهایی که برای تبلیغ مناسب نیستند را تشخیص دهیم. در اینجا، من ۴ نوع پیجی که برای تبلیغ در اینستاگرام مناسب نیستند را معرفی میکنم. نوع دیگری از تبلیغات که این مورد نیز بسیار مشاهده میشود، تبلیغات ویدیویی است. به اینصورت که معمولاً یک ویدیوی ۱ دقیقهای یا کمتر، به عنوان تبلیغ قرار داده میشود. بهطور کلی، ویدیوها اگر خوب طراحی شوند و از لحاظ بصری جذابیت بالایی داشته باشند، شانس دیدهشدنشان بیشتر است، چرا که بهطور معمول، توجه کاربران به ویدیو بیشتر از عکس است.
اگر میخواهید محصول یا پیج خود را به فالوورهای اینستاگرامی در حالت لایو تبلیغ کنید، میتوانید با پرداخت مبلغی به افراد معروف بگویید تا زمانی که در حال پخش زنده هستند، محصول یا پیج شما را تبلیغ کنند. تبلیغات در بخش جستجوی اینستاگرام (اکسپلور)، به کاربرانی نشان داده میشود که به دنبال محتوای جدید و جذاب هستند. بنابراین تبلیغات در اکسپلور شانس بیشتری برای دیده شدن و جذب مخاطب دارد. با رعایت این نکات آموزش تبلیغ در اینستاگرام و استفاده هوشمندانه از دعوت به اقدام، تبلیغات خود را در اینستاگرام به شکلی موثرتری انجام دهید و به نتایج مطلوب دست یابید. در تبلیغاتی که قرار میدهید، سعی کنید که از کاربر، دعوت کنید تا کاری را انجام دهد.
برای انجام تبلیغات بازدیدی در پنل جریان، ابتدا تعداد بازدید و بودجه مدنظرتان (به ازای هر هزار بازدید) را مشخص کنید. سپس سیستم تبلیغاتی جریان پیجهایی را به عنوان نمایشدهنده تبلیغ به شما پیشنهاد میدهد. شما میتوانید از بین رسانههای پیشنهادی، پیجهای دلخواهتان را انتخاب کنید و در انتها محتوای تبلیغاتی خود را داخل پنل بارگذاری کنید.
علاوه بر این، سنجاب با دیتابیس گستردهای که بیش از ۲۰ هزار صفحه ایرانی را پوشش میدهد و روزانه بهروزرسانی میشود، به شما این اطمینان را میدهد که اطلاعات بهروز و دقیقی در دسترس دارید. اگر به دنبال افزایش بازدهی تبلیغات خود و کاهش ریسکهای آن هستید، سنجاب بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. تبلیغات چرخشی به شما امکان میدهد تا چندین تصویر یا ویدئو را در یک تبلیغ نمایش دهید. این نوع تبلیغات به مخاطبان اجازه میدهد تا با کشیدن انگشت خود به سمت چپ یا راست، محتوای مختلف را مشاهده کنند. تبلیغات چرخشی به شما این امکان را میدهد تا اطلاعات بیشتری را در یک تبلیغ ارائه دهید و تجربه کاربری بهتری را برای مخاطبان ایجاد کنید.
بررسی ویژگیهای جمعیتی مخاطبان مانند سن، جنسیت، محل سکونت و وضعیت اجتماعی میتواند به شما در شناسایی مخاطبان هدف کمک کند. این اطلاعات به شما کمک میکند تا محتوای تبلیغاتی خود را به گونهای طراحی کنید که برای این گروه خاص جذاب باشد. پستهای تبلیغاتی با تخفیفهای ویژه یکی دیگر از روشهای تبلیغات در اینستاگرام است که در اینستاگرام موثر واقع میشود. ارائه تخفیفهای محدود و پیشنهادات ویژه، میتواند انگیزه زیادی در مخاطبان ایجاد کرده و آنها را به خرید ترغیب کند. این نوع تبلیغات معمولاً به دلیل ویژگی خاصی که دارند (محدود بودن تخفیف)، احساس فوریت و اضطرار ایجاد میکنند. اینفلوئنسر به حسابهایی کاربری در فضای مجازی گفته میشود که تأثیرگذاری زیادی روی مخاطبان خود دارند.
این روش بدرد کسب و کارهایی می خورد که مخاطب عام دارند و برای آن کسب و کار مهم نیست شخص بازدیدکننده در چه منطقه ای قرار دارد و چه ذهنیت و خصوصیاتی دارد. خود اینستاگرام این امکان را به پیج های بیزینسی می دهد که پست های خود را تبلیغ کنند. این روش در حال حاضر یکی از بهترین روشها برای فروش محصول و خدمات به شمار می آید. در این روش تبلیغاتی اینستاگرام، شما با پرداخت هزینه تبلیغاتی به دلار به صورت مستقیم به اینستاگرام پیج خود را برای کل فارسی زبانان تبلیغ می کنید.
یکی از مهمترین بخشهای یک حساب کاربری تبلیغاتی در اینستاگرام، لینک است. برای حسابهای کاربری دارای کمتر از ۱۰ هزار فالوور، تنها جایی که میتوان لینک عملکردی در اینستاگرام قرار دارد، پروفایل است. شما میتوانید به صفحهی اصلی وبسایت خود یا به صفحات محصولات لینکدهی کنید و بهتر است که صفحهی لندینگ را هر از چندگاهی عوض کنید. هر کسبوکاری که بخواهد فروش آنلاین خود را افزایش دهد، به اینستاگرام روی میآورد، اما برای افزایش درآمد و جلب مشتریان، نیاز به تبلیغات مناسب دارد. برای اجرای کمپین تبلیغاتی سریع و با بازده بالا و اینکه چگونه کسب و کار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم، میتوانید به دیجیتارگتینگ مراجعه کنید. درج تبلیغ در ساعات مناسب شبانه روز میتواند تاثیر بسزایی در موفقیت و دیده شدن یک تبلیغات اینستاگرامی داشته باشد.
این نوع تبلیغات شامل استفاده از تصاویر، ویدیوها و نظرات کاربران است که از محصولات شما استفاده کردهاند. UGC به دلیل معتبر بودن و واقعی بودن، تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطبان دارد. استفاده از اینستاگرام به عنوان یکی از قویترین ابزارهای تبلیغاتی در سالهای اخیر شناخته شده است. با توجه به تعداد بالای کاربران این پلتفرم و همچنین امکانات گوناگونی که برای تبلیغات فراهم کرده است، تبلیغات در اینستاگرام میتواند به صورت بسیار موثری به افزایش فروش و شناخت برند کمک کند.
این به شما کمک میکند که تأثیر کمپینهای اینستاگرام خود را به حدأکثر برسانید و ارتباطات تجاری ارزشمندی ایجاد کنید. تبلیغات اینستاگرام را روی نیازها و چالشهای مخاطبان هدف کسبوکار خود متمرکز کنید و با آزمایشکردن فرمتهای مختلف، ببینید که کدام برای شما مؤثرتر است. بهدلیل اینکه اینستاگرام 2 میلیارد کاربر فعال دارد که بهطور میانگین روزانه 53 دقیقه را در این پلتفرم سپری میکنند. همچنین راهاندازی تبلیغات در اینستاگرام چندان پیچیده نیست و بالاترین بازدهی را در تبلیغات در فضای مجازی دارد. حتی میتوانید برای کمپین خاصی که در نظر دارید، یک اکانت جداگانه در اینستاگرام ایجاد کنید. بعد از آن صفحه فرود در وبسایت اصلی را ایجاد کنید تا در تبلیغات اینستاگرام بتوانید مخاطبان را با لینک مخصوص آن، به صفحه فرود سایت هدایت کنید.
این روزها بسیاری از صاحبان پیجها به تبلیغات در پیجهای دیگر روی آوردهاند تا تعامل فالوورهایشان را افزایش دهند. برای اینکه بتوانید به درستی تعامل کاربران را افزایش دهید، باید مسابقات و فعالیتهای جذاب و متنوع را در اینستاگرام برگذار کنند. گاهی اوقات ممکن است معرفی و ارائه شرح دقیقی دربارۀ یک محصول در قالب یک بنر تبلیغاتی اینستاگرام نگنجد. در این شرایط بهترین راهکار برای تبلیغ نویسی در اینستاگرام استفاده از تبلیغات ویدئویی است. در حال حاضر میتوانید بدون محدودیت زمانی ویدئوی اینستاگرام آماده کنید. تبلیغات شما در اینستاگرام نباید حالت تبلیغگونه داشته باشد، منظورم این است که کاربر به محض دیدن تبلیغ شما، پی نبرد که این یک تبلیغ است!
تبلیغ تصویری یا ویدیویی یک روش جذاب برای معرفی محصولات و خدمات شما است. در این نوع تبلیغ، ویدیوهای خلاقانهای تهیه میشود که به طور مستقیم در پیج مورد نظر منتشر میشود. این محتواها معمولا بعد از مدت زمان مشخصی یا رسیدن به تعداد بازدیدهای مورد نظر از پیج حذف میشوند.
تجربه نشان میدهد که صفحاتی که اطلاعات تماس دارند، بیشتر به آنها اعتماد میشود. همچنین با درج اطلاعات تماس، کاربران میتوانند به راحتی سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند. تعامل بیشتر میتواند به دیدهشدن تبلیغ شما کمک کند و در نتیجه، تبدیل را افزایش دهد. مخاطبان با قرار گرفتن در وبسایت اصلی، کنجکاوی بیشتری برای آشنایی با دیگر محصولات و خدمات از خود نشان میدهند و بعد از تصمیمگیری، میتوانند به مرحله خرید برسند.
با انتخاب حالت کلی، میتوانید زمانبندی تبلیغات خود را به صورت دستی انتخاب کنید. جنسیت، سن، محل زندگی، طبقه اجتماعی، جایگاه اجتماعی، زبان و فرهنگ، علایق و رفتار و میزان تحصیلات مخاطبان، از جمله مهمترین معیارهایی هستند که باید آنها را پیش از انجام تبلیغ در اینستاگرام شناسایی کرد. علاوه بر این، از طریق تعامل بیشتر با مخاطبان، برگزاری مسابقه یا قرعهکشی، استوریهای داستانی، ایجاد حس ارزش در مخاطب و کمک از مخاطبان برای معرفی شما به دیگران، میتوانید مخاطبان بیشتری جذب کنید. در کنار کسبوکارهای آنلاینی که در این پلتفرم ایجاد شدهاند، بسیاری از افراد نیز برای گسترش کسبوکار خود به تبلیغات در این فضا روی آوردهاند. تبلیغات در فضای مجازی و به خصوص پلتفرم اینستاگرام تنها زمانی میتواند موجب پیشرفت و توسعه یک کسبوکار شود که اصولی و کاربرپسند باشد. به همین خاطر لازم است دقیقتر به تعداد لایک و کامنت نگاه کنیم؛ اگر پستی تعداد لایک بالا و تعداد کامنت کم داشته باشد، احتمال اینکه لایکها جعلی باشند زیاد است.
نکاتی برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق در اینستاگرام
- البته برای اینکه بتوانید تبلیغات مؤثرتری را داشته باشید، میتوانید از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید.
- یکی از مهمترین مراحل پیش از شروع هر کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام، تحلیل صفحات هدف و شناخت دقیق رقباست. {
- استفاده از اینستاگرام به عنوان یکی از قویترین ابزارهای تبلیغاتی در سالهای اخیر شناخته شده است. |}{
- به راحتی میتوانید شرکتکنندگان را به انجام این مسابقات تشویق کنید و از این روش برای تبلیغات خود استفاده کنید. |}
- ممکن است بخواهید برای شروع تبلیغات در اینستاگرام، یک پست مهمان در صفحاتی که کاربران زیادی دارند، مانند صفحات اینستاگرام اینفلوئنسرها منتشر کنید. {
- یکی از ویژگیهای بارز اینستاگرام، امکان برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان است. |}
با هر تغییر، بازخورد مخاطبان را بررسی کنید تا ببینید کدام استراتژی ها بهترین نتایج را به همراه دارند. با رعایت این نکات و استراتژی های آموزش تبلیغ در اینستاگرام، تبلیغات خود را در اینستاگرام به شکلی موثرتری انجام دهید و به نتایج مطلوب دست یابید. استفاده هوشمندانه از هشتگ ها به شما کمک می کند تا برند خود را به شکلی گسترده تر و موثرتر معرفی کنید. برای انتخاب صحیح طیف مخاطب مورد نظرتان، اطمینان حاصل کنید که با دقت و بدون عجله عمل کرده اید.
شما به دنبال رسیدن به چه چیزی هستید؟ آیا میخواهید آگاهی از برند خود را بالا ببرید؟ یا اینکه میخواهید فروش خود را افزایش دهید؟ شاید هم میخواهید تعداد مخاطبان خود را بالا ببرید. اهداف شما هر چیزی باشد، باید پیش از شروع کمپین تبلیغاتی خود در اینستاگرام، باید این اهداف را کاملا مشخص کنید. اگر شما یک کسب و کار آرایشی بهداشتی دارید و میخواهید تبلیغات خود را به دیجیتال مارکتینگ بسپارید، نتیجه خوبی نخواهد داشت و بهتر است به یک فرد متخصص در زمینه آرایش و بهداشت مراجعه کنید. چرا که مخاطبان این فرد، احتمالا با مخاطبان شما تفاوتهای زیادی دارند و تبلیغات آنها برای شما به نتیجه منجر نمیشود.
استفاده از هشتگهای مناسب یکی از سادهترین و موثرترین راهها برای افزایش دسترسی به محتوای شما در اینستاگرام است. هشتگها به شما کمک میکنند تا پستهای خود را در میان جستجوهای مرتبط و پرطرفدار قرار دهید و مخاطبان جدیدی جذب کنید. انتخاب هشتگهای درست میتواند به طور چشمگیری بازدید پستهای شما را افزایش دهد. شاید بگویید که چگونه این موضوع می تواند بهترین استراتژی تبلیغات در اینستاگرام باشد؟ اتفاقا تاثیر این موضوع بیش از هرچیز دیگری است.
بنابراین تبلیغتان را باید به پیجی بسپارید که مخاطبانش دارای چنین ویژگیهایی باشند. ابزارهای تحلیل اینستاگرام به شما این امکان را میدهند که نتایج کمپینهای تبلیغاتی خود را پیگیری و بررسی کنید. با استفاده از این ابزارها میتوانید اطلاعات دقیقی در مورد تعاملات کاربران، نرخ بازگشت، تعداد بازدیدها و دیگر معیارهای مهم به دست آورید. با تحلیل این دادهها، میتوانید نقاط ضعف و قوت تبلیغات خود را شناسایی کرده و استراتژیهای بهبود را پیادهسازی کنید.
این روش به شرکتها کمک میکند تا با ارتباط برقرار کردن با افراد معروف و محبوب، محصولات یا خدمات خود را بهتر معرفی کنند و بازخوردهای مثبت بیشتری دریافت کنند. در دنیای امروز، برای خرید و مشاهده محصولات، بیشتر افراد به جای رفتن به فروشگاهها و پاساژها، از اینستاگرام استفاده میکنند. هر پیج اینستاگرامی، یک فروشگاه آنلاین برای انواع کسب و کارها تبدیل شده است. اما سوال اصلی اینجاست که کدام فروشگاه میتواند بیشترین مشتری را جذب کند؟ فروشگاهی که هنر تبلیغ را بلد باشد! پس چگونه میتوانیم در اینستاگرام بهتر تبلیغ کنیم؟ این سوال ممکن است برای شما به عنوان یک فروشنده، اهمیت داشته باشد.
تبلیغات موثر در اینستاگرام، مشاهده آگهیها را برای طیف گستردهای از مخاطبان هدف امکانپذیر میکند. برای اینکه تمامی مخاطبان هدف بتوانند ویدئوی تبلیغاتی شما در IGTV را ببینند، لینک آن را در دیگر شبکههای اجتماعی مثل کانالهای تلگرامی، فیسبوک و … به اشتراک بگذارید. خدمات دیجیتارگتینگ زنجیره کاملی در زمینه تولید محتوا از جمله طراحی گرافیک و ویدئو مارکتینگ،ساخت تیزر تبلیغاتی،عکاسی صنعتی است،محصول ما در نهایت خلاقیت و دیده شدن و و بالا بردن کیفت تولید محتوای شماست. یکی از موارد مهمی که در انتخاب اینفلوئنسر باید توجه داشته باشید، داشتن فالوورهای واقعی است. هر چه تعداد دنبال کنندگان بیشتر باشد، تبلیغات شما به بیشترین افراد نمایش داده میشود.
درواقع، پروفایل اینستاگرام مانند دکور یک مغازه عمل میکند، یعنی میتواند مخاطب را به خود جذب یا از خود دور کند. در ادامه به نکاتی که باید در طراحی یک پیج اینستاگرام (پروفایل) به آن توجه شود، خواهیم پرداخت. چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ این سوال ممکن است برای شما نیز به عنوان صاحب یک پیج فروشگاهی پیش آمده باشد. در این مطلب قصد داریم آموزش تبلیغات در اینستاگرام را بهصورت گامبهگام و اصولی در اختیار شما قرار دهیم تا در میان انبوهی از رقبایتان دیده شوید و مخاطبان را به سمت پیجتان جذب کنید. اینستاگرام حسابهای شخصی برای تعامل با خانواده و دوستان و حسابهای کسبوکار برای رسیدن به مخاطبان هدف را ارائه میدهد.
اگر کسب و کار شما نیز طوری است که این کمپینها را برگزار میکنید، بهتر است که قبل از کمپین اصلی، آن را در مقیاس کوچکتر تست کنید. یکی دیگر از موارد مهم که در بحث تبلیغات در اینستاگرام باید به آن توجه کنید، این است که چه زمانی تبلیغات خود را قرار دهید. اگر شما قصد دارید تبلیغی را قرار دهید و بودجهای را برای آن درنظر گرفتهاید، میتوانید با هزینه خیلی پایین، تصاویر جذابی را خود آماده کنید. مثلاً میتوانید از وبسایتهایی که خدمات گرافیک را ارائه میدهند، بخواهید تا یک تصویر یا ویدیوی جذاب و تأثیرگذار برای شما بسازند. در این مقاله میخواهم به این سؤال پاسخ دهم که چطور از تبلیغات در اینستاگرام بیشترین بازدهی را بگیریم؟ میخواهم به شما نکاتی را بگویم که بیشترین بازدهی را از تبلیغات خود بگیرید.
استفاده از Reels برای تبلیغات جادویی در اینستاگرام بسیار مفید است زیرا این ویدیوها به سرعت در بین کاربران پخش میشوند و میتوانند تاثیر زیادی در آگاهی از برند شما داشته باشند. با محتوای سرگرمکننده و خلاقانه در Reels، میتوانید توجه مخاطبان را جلب کرده و آنها را به برند خود علاقمند کنید. تبلیغات با استفاده از مسابقات و جوایز یکی از روشهای بسیار جذاب و موثر در اینستاگرام است که موجب افزایش تعامل با مخاطبان میشود. مسابقات میتوانند کاربران را ترغیب کنند تا برای شرکت در آنها اقدام کنند و این به افزایش بازدید پستهای شما کمک خواهد کرد. جوایز ویژه و جذاب نیز میتوانند انگیزه بیشتری برای شرکت در مسابقات ایجاد کنند. تبلیغات با استفاده از محتواهای تولید شده توسط کاربران (UGC) یکی از روشهای جادویی برای جذب توجه و افزایش اعتماد به برند است.
{تبلیغات با عکس های متوالی در یک پست
|}برای اینکار، قرار دادن ویدیو با یک کپشن مختصر، میتواند خیلی به شما کمک کند. البته تبلیغات ویدیویی نیز به ۲ صورت قرار داده میشود، یعنی تبلیغدهنده با صاحب پیج توافق میکند که چطور تبلیغش را قرار دهد. البته میتوان براساس بودجهای که درنظر گرفته شده این نوع تبلیغات را انجام داد.
اگر شما هم به دنبال ساخت چنین محتوای برای پیج خود هستید با ما همراه باشید. اما برخی کسب و کارها می خواهند خود را بهتر و حرفه ای تر در ویدئوها معرفی کنند. همین که زنده بودن و فعالیت کسب و کار خود را در اینتساگرام نشان می دهد کمک به بازماندن فالوورهای فعلی و جذب فالوورهای جدید می شود. انتخاب بین تبلیغات استوری، فید، ویدئویی و چرخشی بستگی به نوع محتوای شما و ترجیحات مخاطبان دارد.
معمولاً صفحه تبلیغدهنده نیز بر روی عکس، تگ میشود تا تبلیغ، بازدهی بیشتری داشته باشد. این دوره با هدف آشنا کردن مبتدیان با محیط اینستاگرام و ایجاد زیرساختهای لازم برای شروع فعالیت در این پلتفرم طراحی شده است. بنابراین برای نتیجهگیری بهتر از چنین روشی، قبل از هر کاری بهتر است درباره اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر بدانید. این مرحله به شما این امکان را میدهد تا تصمیم بگیرید که تبلیغ شما در کجا به نمایش درآید. به دقت پیگیری کنید که هزینهها در کجا صرف میشوند و بازدهی هر نوع تبلیغ چگونه است.
اگر هدفتان برندینگ سازمان یا محصولتان است، میتوانید از لوگوی آن استفاده کنید. علاوه بر تصویر، نام پیج خود را هم با دقت انتخاب کنید تا افراد به راحتی شمارا شناسایی کنند و در ذهنشان ماندگار باشید. یکی از نقل قول های معروف در عرصه تبلیغات این است که ( ما می دانیم نیمی از هزینه تبلیغات را دور می ریزیم؛ اما نمی دانیم کدام نیمه). خوشبختانه با ورود به دنیای دیجیتال، امکان رصد دقیق تر مخاطبان و نتایج تبلیغات فراهم شده. پیش از شروع تبلیغات، شناسایی دقیق مخاطبان هدف و علایق آن ها بسیار مهم است.
لینک منبع